Hej o välkommen

denna blogg kommer att vara en bild-blogg på min hund och andra hundar som han träffar och umgås med. Han är världens bästa hund förövrigt... det är en whippet på snart 3 år som det är full fart på. Han är en utställnings/sällskapshund och vi brukar åka på utställningar. Senast var vi i Köping på en av vinthundsklubben anordnad utställning. Där kom Briam 3:a i sin klass... man ska inte klaga men...

Jag ställde oxå hans halvsyster och mamma på den utst men jag har bara bild på halvsyrran därifrån. Ska försöka klura ut hur man får ut bilderna här sen... halvsyrran, Whiola gick det bättre för. Hon vann sin klass!

Min hund kommer från Åbrinkens kennel i Kolbäck. Han heter Åbrinkens Briam apó Azzar. Hur min hund kom in i mitt liv är en lång historia som jag inte orkar skriva just nu men det har mycket med ödet att göra... och att hans pappa heter Azzar (som oxå är världens bästa hund)

Lev väl och kör försiktigt
//Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0