Uddevalla+Sjuntorp

I helgen var jag o Briam ner till Uddevalla och hälsade på hos Notas Crew (Michaela o Martin+gänget). På lördagen ställde jag Briam i Sjuntorp på SvVk-västras utställning. Briam kom 2:a i öppenklassen med CK och placerade sig som BH-R... Helgen gick lika fort som dom brukar och detta var 3:e helgen i rad som vi ställde och Briam tyckte att det var lika kul som vanligt. Michaela bjöd på kalops på kvällen efter utställningen och den var som dom uttrycker det "gör go" =) efter lite öl och kortspel och diverse andra aktiviteter var klockan 6 på söndag morgonen.... tur att jag skulle åka hem på måndagen. Som vanligt mådde jag som jag förtjänade och blev människa igen framåt kl 18 på kvällen.

På vägen hem stannade jag till hos min far och hans sambo (Greypaws) på kaffe och hundsnack. Jag åkte därifrån med en rådjursklöv och fast besluten att börja träna viltspår igen med målet att starta i öppenklass då anlagsprovet redan är avklarat sedan 2 år tillbaka. Det är morgondagens aktivitet... klöven och blodet tinar som bäst i kylen och det ska bli så kul att köra igång igen. Briam verkligen att vara på hugget men jag ska ta det från scratch eftersom jag inte har lagt spåren åt honom förut så är det min tur att lära mig något nytt. Att han kan och vet vad han gör har jag kvitto på nu är det min tur att gnugga mina små grå....

Veckans Sille rapport går som vanligt att följa på Magic Colours hemsida (www.magiccolour.se) hon fortsätter att jäsa sina bullar =) och ligger drygt 2 veckor efter Nota i sin dräktighet och det ska bli såååååå spännande!!

Nu ska jag fixa blodflaskan så jag kan skvätta imorgon...

Over and out...

Kommentarer
Postat av: Ewa m flock :-)

Hoppas spåret gick bra :) Här vässar Lyra o jag formen inför anlagsklassen.....

2008-11-21 @ 04:21:38
URL: http://greypaws.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0