Fan va trött jag blir!!!

Det är lagom skoj när man kan boka en tid ca var 14:e dag på rehab på strömsholm. Ännu gladare blir man när de ringer och meddelar att snubben på rehab är sjuk... självklart får man bli sjuk det är inte det jag härsknar till på utan det är det här:


Det finns inget i deras värld som heter vikarier utan är nån sjuk som avbokas dennes patienter. Vilket betyder att under de här senaste 5 veckorna efter gipset så har Otto varit EN gång på rehab... det går för sakta så nu sa jag att de får köpa tillbaka kortet och ge mig en remiss till nåt annat ställe dit man kan gå varje vecka för det vore ju jävligt surt om han inte ska bli hund igen bara för att de har för lite personal på bygget vilket i sin tur skapar ett lidande för patienter och deras ägare. Tyvärr så är den här tiden avgörande för Ottos resterande liv för jag har beslutat att ett liv utan att få springa är inte ett liv för en hund och särskilt inte en whippet. Jag blir skitarg på att Strömsholm inte tillgodoser det behov som finns. De måste vara mycket väl medvetna om att behovet finns och de ska ge fan i att stoltsera med sitt rehab när det inte finns några tider där!!! Det är som vanligt inget fel på personalen i sig eller upplägget i övrigt men när det gäller vinstdrivande rörelser så ser de ju till att ha marginella utgifter (löner osv.) Skitarg blir jag på att det är min hund som får lida för det här och när de har mage att ta så jävla bra betalt för sina tjänster så borde de fan se till att finnas till hands så mycket som jag begär?! Det ligger STORA pengar i djursjukhus och det är vi djurägare och försäkringsbolagen som ser till att de finns till...

GRRRRRRR


Kommentarer
Postat av: Marie Sandberg

Det låter ju verkligen inte riktigt klokt att det fungerar på det sättet! Gick dom med på att köpa tillbaka kortet utan att protestera?

Har du något annat ställde där det finns ett fungerande rehab i "närheten".

Hoppas allt löser sig så lille Otto får komma igång med sin så väl behövliga rehab-period!

Kram Marie

2009-04-22 @ 17:38:15
URL: http://mibisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0