Gott nytt 2010...

jag tänker inte göra någon summering för 2009... det goda överväger nog det onda men jag tycker att det känns som att 2009 har varit ett ganska tungt år och det är många som har haft otur i år...

Otto har fått en post-op infektion och äter nu antibiotika och antiinflammatoriskt. Han har en svullnad som är som en pingisboll på hasen och den där rehabiliteringen som jag såg fram emot att starta kan jag glömma ett tag framöver............. får se om han startar med whippetrace träning 2010 över huvudtaget. Just nu ser det inte ut att bli så... tyvärr.

Vi börjar 2010 med en hel del piller och massor med vila... fast för Briams del börjar året med en hektisk 3 dagars i Gbg! Jag ska åka ner till Michaela, Nota's Crew, vi ska på MyDog. Briam är anmäld alla dagar... Det ska bli så kul att få tjöta whippet med Michaela i flera dagar =) tyvärr finns sviterna av mitt klantiga tramp på hans tass kvar. Han har vilat i 3 veckor nu... det har ju passat bra för i de här kallgraderna är det jobbigt att gå långisar. Än har inte förnuftet övervunnit fåfängan så mössan har inte kommit till användning.... jag blir nog klok en vacker dag men inte nu... ha ha

Nä nu ska jag skriva tentor och inte sitta här och förklara varför jag hellre fryser öronen av mig... men plugga är lite motigt just nu :)

GOTT NYTT ÅR!!

Kommentarer
Postat av: Åbrinkens

Vi hoppas allt gott inför 2010 i stället och önskar dig och Briam lycka till i Gbg. Hälsa Michaela och Nota från mig.



Hälsningar från släkten i Kolbäck.

2010-01-02 @ 03:00:19
URL: http://www.abrinkens.tk
Postat av: Elisabeth

Hej Elin

Måste bara berömma det du skriver, fantastikt bra, du vet vad du talar om, följer era fram steg, önskar att du får en "frisk" hund snart. Ha det bra så ses vi i ngn ring under året 2010

kram Elisabeth

2010-01-15 @ 09:58:50
URL: http://www.allettes.se
Postat av: annelie

Hej

jag var in en sväng och läste om stackars Otto

hoppas att han kan börja springa igen.

2010-01-17 @ 13:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0