Nu kanske det börjar röra på sig...

Det är dåligt med uppdateringar sedan 2010 men det går alltid att bättra sig. Kort kan jag meddela att Briam inte finns med oss längre och att flocken fått en Sixten som förgyller tillvaron.
Bloggen kommer få behålla sina menyer med bilder på Briam för min egen skull för efter att jag blev sjuk så har jag inget minne så jag kollar här ibland för att minnas så mycket jag kan och läsa tillbaka så mycket jag kan för att fylla de luckor som är och finns och alltid kommer vara. Så jag är tacksam för att jag en gång startade den här bloggen men är lite sur på mig själv att jag inte uppdaterade mer... så jag får väl ta lärdom av det. Fast jag är inte den som har datorn på varje dag heller så det är ingen garanti.

Jag höll på å krånglade med något som var en "gratis hemsida" igår tills den frågade när jag loggade in om jag ville betala för att fortsätta idag.... jag som tyckte jag va så noggrann när jag läste igenom vad som gällde. SKIT oxå eller helvetes fan kanske. Men men jag håller mig här istället. Det går att lägga in bilder o dona både här o på fejjan... vafan ska man med en hemsida till idag egentligen. Fast irriterad är jag....
 
Det skulle ju lixom vara "börja på nytt" här är ju gammalt skräp från 2007. Det har ju hänt en del sen dess. Å inte orkar jag rensa heller. Då kan jag lägga tid på att städa irl hemma istället. Vilket påminner mig om tvätten i tvättmaskinen... so long for now... fick just lite å göra.
 
 
 
 
 Otto bjuder alltid på en puss ♥ jag kan få iaf ;) för det är en riktig liten mattegris det där.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0